Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 ... er å drikke seg drita på julafta. De er ikke alkiser eller noe men drikker seg heeelt kanon. Dette har de gjort de siste 4 årene. Første året hadde ingen av oss unger så vi brydde oss ikke, 2.året var vi hos svigers, 3 året var sønnen min så liten at han skjønte ingenting av det, desssuten sov han, 4. året var vi hos svigers igjen, men i år skal vi til de igjen og da kommer det til å være 3 unger der! Hva skal jeg si til de visst de ikke skjønner at de må holde seg edru? Tror faktisk vi kommer til å pakke ungene i bilen og kjøre de 2 timene det tar til svigers.... Har grua meg til dette lenge...
Twins i magen <3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Du har ikke spurt om de ikke kan la være å gjøre de når barna er til stede da? Synes å drikke seg drita på julaften blir feil. Litt konjakk til kaffen og øl til maten er jo greit da, men... ikke å bli snydens!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Redd de skal bli fornærma... men får vel si noe til de snart... Å drikke litt gjør meg ingenting, tar selv en øl etter ungene har lagt seg av og til men drikker meg ikke drita:( Husker når jeg var liten syns jeg det var så ekkelt når pappa var full. Fks på nyttårsafta og sånne anledninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå