lenis&bebis Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har fullammet snuppa i snart 2,5 mnd nå, og ikke mistet mye hår. Men, for noen dager siden begynte jeg å miste masse.. Hjælp!! Ligger en hel haug i dusjen! Skal det fortsette slik blir jeg skallet! :-( Har ikke akkurat verdens tykkeste hårmanke fra før av da... Hvordan ser framtida ut, blir jeg skallet, eller fins det håp? ;-) Hvilke erfaringer har dere andre?
Finnmarkspia Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Har en gutt på snart 4 mnd og mister nåkka forferdelig masse hår!!!!! Vet ikke hvor lenge det skal vedvare.... Vi er mange i samme båt hvis det er ei trøst!!!!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hvis det er noen trøst så begynte jeg å røyte litt ekstra rundt tre mnd jeg også, enda jeg gir flaske! Det er visst ikke amminga som gjør det, men det at gravidhormonene forsvinner fra kroppen og da mister man gjerne litt ekstra. De fleste får litt mer hår i løpet av graviditeten og når man så begynner å røyte så går man tilbake til den "mengden" man hadde før. (mener jeg å ha lest...) Vi får trøste oss med at det i hvertfall er liten sjans for at vi blir skallet!
Jeanskin Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Samme her! Jeg mister helt sykt mye hår, det gjorde jeg med førstemann også. Husker ikke helt når det ga seg, men jeg vil tro at det avtar når man ikke ammer så mye lenger! Håper jeg hvertfall!
Mammapudding Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 B-vitaminer anbefales:) Jeg fikk tips om det i svangerskapet og begynte å ta det da..Nå har jeg vært fri for b-vitaminer et par dager og da har jeg mistet litt hår, så skal skyndte meg å kjøpe mer b-vitaminer:)
~\/ero~ Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Har mistet en del hår i det siste, men har aldri tenkt over at det kan være i sammenheng med amming. Bare jeg tar på håret mitt får jeg ut ei hel tufse:p Begynte ca da lillegutt ble 3mnd. Huff, ja.. spørs om jeg må begynne å knaske b-vitaminer
ateena_k Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 er frisør så skal kunne dette. når man er gravid mister man VELDIG lite hår så det som faller av skulle uansett vært borte bare gradvis... håret mitt sluttet å vokse di første 5-6 månedene
Loglady Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg gir mme, men røyter likefullt som pokker. Det er hormonelt betinget, og skjer uavhengig av amming. Begynner rundt tre måneder etter fødsel.
oblix Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg mister alt jeg har av hår snart, store tafser hver dag, huff, håper det slutter snart. Gutten min er 4,5 mnd, gir mme.
lilleskatten Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Det har seg slik at de fleste av oss mister mye hår etter en fødsel. Starter som regel rundt 3 mnd og gir seg rundt 6 mnd. Har opplevd det med alle mine og trur nesten alt håret skal dette av. Men så er det slik at i svangerskapet mister vi lite så vi har jo litt å ta igjen... Men det virker så enormt når det først faller av. Har nå fått en liten mini lugg under som ikke er klipt men resultatet av hårtapet. Noen kan også miste evt krøller de har. Rare greier denne naturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå