Gå til innhold

Hvor mange tester har dere brukt til nå?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser vi er mange nye og mange erfarne prøvere her nå, har ett festlig spøsmål til alle, hvor mange tester har dere brukt til nå? Selv er jeg i 2pp og har brukt 5 stk allerede,- hvorav en før første EL tilogmed ;-).(måtte bare prøve)Lurer på om alle er sånn den første tiden og om det fortsetter slik....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte to i min forrige pp, men det var fordi mensen var treig.

Men jeg har brukt mange tester før når jeg gikk på p-pillen og ønsket å hoppe over mensen. Hihi.

Skrevet

Alt for mange. Håper ikke det fortsetter slik, da går jeg konkurs :) Skal skjerpe meg nå, bare teste rundt IKM.

Skrevet

alt alt for mange..er glad jeg ikke har oversikten...men har vel på det minste brukt ti tester på hver periode...og dette er den 7...huff og huff..hehe:) Dyrt det her

Skrevet

hehe...er vel nesten ingen her inne som bittelittegranne mer penger på tester enn de tør innrømme...Det er merkelig, når en først har bestemt seg for å prøve, da må en bare teste, selv sannsynlighetene er minimale, bare for å være heeeelt på den sikre siden...

Har gjennom 3 pp gjort unna noen tester ja, men ganske fornøyd med at jeg ennå ikke har begynt med EL-tester, må prøve å gjøre dette på den helt naturlige måten en stund til. Ei venninne ble gravid ved å nesten bare se hardt på en fyr, mens andre som virkelig virkelig prøver må holde på i evigheten...Skjebnens ironi...

Ønsker oss alle lykke til ihvertfall - har IKM 1. juledag, det blir spennende :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...