Gå til innhold

Er det for tidlig å teste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM søndag 25.nov, og har fortsatt ingen tegn til TR. Hadde noe mensmurringer fra søndag til tirsdag, og har veldig vondt nederst i ryggen. Idag har jeg ikke hatt noe mensmurringer, men kramper/stikking nederst i magen.

Er det for tidlig å teste imorgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW, har du vurkelig greid å la være å teste enda???? Du kan visstnok teste sikkert fra IKM.

 

 

Skrevet

Jeg måtte vente, fikk ikke testene i posten før idag... Men da tester jeg imorgen da. Håper så veldig på positiv test:)

Skrevet

Håper på koselig resultat da:-)

 

Skrevet

Masse lykke til! Hold oss oppdatert:)

Skrevet

Ja skal holde dere oppdatert jeg:)

Skrevet

Du kan jo faktisk teste nå også. Gjør det! Ble så spent nå.

Siden det er flere dager siden ikm så trenger du ikke teste med morgenurin.

Gjør det, gjør det - gjennomfør det!

Skrevet

Ja har veldig lyst til å teste idag. Men har egentlig lovet at sambo skal få være med å teste. Jeg får se utover kvelden:)

Skrevet

Åhh, masse lykke til med testingen:) Jeg er akkurat ferdig me el og venter bare på ikm...Kommer til å bli så spennendes:) hadde aldri greid vente like lenge som du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...