Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Sist jeg hadde baby (10år siden) sa alle at ikke man burde det. Men det hadde vært så utrolig mye enklere hvis ikke melka/barnet tar skade av det...???
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 er snakk om at en muligens kan ødelegge noe av sammensetningen i morsmelk/MME ved å varme opp i mikro...men hvor mye "skremselspropaganda" det egentlig er vet jeg ærlig talt ikke...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 men du kan vell bare varme opp vannet i microen først, så hiver du MME oppi etterpå!? Da blir den jo ikke ødelakt.... Jeg vet om fler som gjør det...
roannima Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg har gjort det på begge mine to. Og begge var gode plugger på tolv kilo ved ett års alderen:-) så at næringsstoffene forsvinner har jeg liten tro på. . . . . Kommer og til å bruke mikro'n dersom junior i magen blir flaskebarn:-)
3troll blir til 4troll Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 det er ikke anbefalt å gjøre det . Er jo like enkelt å bare ha noe ferdig kokt kaldt vann stående i en tett mugge i kjøleskapet fra før, og så bruke en vann koker til å koke opp det varme vannet som man kan blande med? Da får man passe temp med en gang og slipper å bruke mikro...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Joda, det kan du. Det eneste er at det er lett at varmen blir ulikt fordelt, så det er viktig å riste den godt for å få blandet det. Står forøvrig et stykke i det i Foreldre & Barn nr 12 - under "bare spør"
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hei! Kan dessverre ikke svare deg på dette, men jeg vil bare anbefale siden: www.flaskeposten.net Kom over denne siden i går og den ser ut til å gi god info om mme og flasker etc. Lykke til! =)
Adelina2 Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 JA...du kan abslutt varme den i mikroen..varmen blir ulikt fordelt..derfor bør en riste flaska og kjenne på varmen før en serverer..morsmelk skal en derimot ikke varme i mikro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå