Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her jeg så vi ikke kupper navnetråden:0)

Her går det kjempe fint, Mali sover ute i vogna si nå. Helt utslitt "stakkars" Har vært på åpen barnehage i dag. Masse nye inntrykk:0)

Enn med deg og guttene, alt bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda allt fint hær oxo..vært på manuellterapi me Lukan i byen i dag. va litt kaldt da,men Leon var no fornøyd når han fikk kjøre buss.. hvor er dere på åpen barnehage da?var på huseby jeg me Leon men han syntes d var kjedelig hehe...

han er jo hjemme med oss om dagene så er nokk å henge fingra i..må finn på masse nye aktiviteter å slikt.men er kos da:)

er dere mye på treff dere kansje? er ikke nå barselgruppe på kolstad helsestasjon,dårlig hs syns jeg.trivdes mye bedre på flatåsen hehe.. men må no bare fortsette å gå dær da.. hvilken hs hører dere under da?

kos dere masse videre:)

Skrevet

Jeg har hs på Kattem, vi er bare to i barselgruppa så jeg møter bim/ dib jentene i stedefor å ha private tredd med barselgruppa. Vi møtes ca en gang i uka så det er bare å hive seg med når du kan ( se link på juli klubben) Gikk til breidablikk i dag for åpenbarnehage, er helt sikkert noe nærmre, men godt å få gå litt også.

Er noen jenter fra flatåsen, saupstad som kommer til meg på mandag ( ikke juli gjengen, men andre dib jenter... Du self. velkommen med guttene dine du også om det passer.

Skrevet

tusen takk for tilbudet:) jeg får se om jeg får rota meg ivei..har du msn adresse så kunne jeg lagt deg til?? vært koselig å prate mere med deg:) håper du og dine får en fin kveld videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...