Gå til innhold

Kan jeg teste nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går og TR har ikke kommet. Kan jeg teste nå på ettermiddagen? Var på do for et par timer siden og har drukket 1 glass i ettermiddag. Tror dere testen vil bli riktig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du bør helst ha hatt urinen inne i blæra i minimum4 timer, og helst bruke morgenurin har jeg hørt.lykke til.

Skrevet

jeg har vel egentlig hørt det jeg og, men tror ikke jeg greier å styre meg og ikke teste:-)

Skrevet

Om du har mange tester på lager går det nok fint uansett;-)

Skrevet

Tok testen jeg og hjelpe meg, men den var superpositiv. Et klart blått kryss.

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!:) Kos deg masse med den voksende magen!

Skrevet

TUSEN TAKK:-) Håper du også får det snart Turbo. Det fortjener du virkelig...

Skrevet

Så bra, og så kjekt at du ikke hørte på meg og ventet til i morgen :-D

gratulerer

Skrevet

Gratulerer Nemo! Så utrolig hyggelig! Det er så morsomt å lese om det når noen får det til! :-) Dette var morsomt!

Skrevet

Gratulerer deg her også vennen!!!=)

Ble såååå gla når jeg leste den pm fra deg!!!

Åh... kos deg mye med den lille spiren i magen din så skal jeg snart hoppe over til 1.tri sammen med deg=)

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Så heldig du er! :))

Har du gått lenge til akupunktur? :)

Skrevet

Sendte deg en pm chicksnuppa

Skrevet

Har tatt akupunktur ca 7 ganger. Husker ikke helt hvor mange ganger. Ble enig med han nå i forrige uke at vi skulle vente litt med neste behandling. Han mente at de behandlingene jeg hadde fått burde ha satt igang kroppen. Og det hadde han jaggu rett i. Tar du akupunktur eller?

Skrevet

Ja, fjerde syklusen min med aku nå, og jeg fikk samme beskjeden som deg; alt ser fint ut nå, tempen har kommet til det optimale osv, så hun mener at nå trenger jeg ikke flere behandlinger -IKM på fredag! :)

Skrevet

Det blir spennende da. Har virkelig tro på at akupunktur funker jeg. Du må holde meg oppdatert da. Jeg kommer ikke til å forlate bli gravid siden, er så koselig her inne... Lykke til.

Har du forresten barn fra før? prøvd leng? Når skal du teste? Ble mange sp.mål dette:o)

Skrevet

He, he.. :) Ja, jeg har også troa på aku, så får håpe det klaffer! :) Ja, veldig koselig her inne, kommer nok til å henge her om jeg skulle vært så heldig å bli gravid selv.. :)

Jeg har ingen barn, jeg har prøvd aktivt i 12pp, men siden samboeren min jobber på sjøen får vi ikke prøvd hver syklus. Jeg skal teste på fredag, hvis jeg ikke får tempfall eller mensen før det.. :)

Skrevet

Måtte bare hoppe inn her også og si GRATULERER SÅ MASSE!!!! Kos deg med den voksende magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...