Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hvordan merker man festeblødning? og hvor tidlig kan testen evt være posetiv etter en slik blødning? Noen med erfarninger? NYTT 15:56 28.11.2007 eg satt og ammet min lille på 4mnd i sengen min i morges, og da jeg reiste meg var det noen dråper blod i sengen min. Jeg har ikke hatt noen blødninger før eller etter i morges og jeg begynte først å ha sex sist helg, altså en og en halv uke siden. Hadde også sex i går kveld..det ligger jo ikke i min hensikt å bli gravid akkurat, fordi jeg skal inn på sykeguset tidlig neste uke for å fjerne livmortappen grunnet celleforandringer! Om jeg har hatt festblødning, vil da en evt test være posetiv? Jeg hadde ingen blødninger under forje svangerskap og er dermed litt usikker abg dette. Råd noen?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Det er ikke bare blod fra du hadde sex i går da? Slimhinnene er jo litt skjøre når man ammer, så kan lett bli rift ved sex. Trodde det måtte gå litt mer enn en uke før testen viser positivt, men er ikke sikker. De sjekker etter graviditet når du skal på sykehuset, men du vil kanskje vite før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå