Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hvordan reagerer dere på det, legger det begrensninger i hverdagen?
fox`y Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 jeg er d,men kjøper d likevell.. er ikke jul uten syns jeg.. blir litt tungpust og får litt kløe men går fint an å leve med.. er bare jul en gang i året hehe:)
boble <3 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jepp jeg, men blir mye bedre av å ta vekk støvbærerne. Har du prøvd det?
Lykkelige pija Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 tåle heller ikke julestjernene eller svibler.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 jeg tåler de uansett ikke om de har støvbærere eller ikke
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Gubben reagerer, det er ikke problematisk i hverdagen, men kjipt når man er på julebesøk hos noen som syns de er veeeeldig fine.
71variant Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 uff ja jobben kjøper inn i lassevis - har sagt fra men det glemmer de (reagerer på duftlys også, selv om de ikke er tent på) begynnte å grine på et møte en gang jeg pyton å reagere så kraftig at jeg måtte si fra og de måtte bære alle blomstene ut på trappa de andre ansatte fikk ta de med seg hjem gratis da tåler heller ikke juletre... eller røkelse.... eller reklame for parfymer i blader osv (ødelegger hele bladet jo) og alt dette bugner det av i butikkene for tiden SUKK
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jupp.. Hjelper litt å ta av støvbærerene, men kjøper dem ikke. Siiter og klør i øynene og blir tett når jeg er i julebesøk.,.. Utrolig kjedelig, men,men... av og til må jeg be dem jeg er på besøk om å ta den ut når jeg er der eller før jeg kommer..
71variant Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 blir rød i fjeset klør masse i huden klør og renner av øynene og renner av nesen nyser blir uvell i kroppen (urolig) konsentrasjonsvansker etterpå blir jeg blir trøtt og tørst og får vondt i hodet (samme etter-reaksjoner som fyllesyke, legen sa det var fordi histaminene i blodet får blodårene til å utvide seg, når de så trekker seg sammen får man disse symptomene - dette skjer også ved fyllesyke) så vet dere det jeg er flink til å si fra til andre når jeg merker at jeg reagerer - ikke så flink til å si fra på forhånd kan jo ikke forvente at de skal huske på min allergi når jeg selv glemmer det - men folk blir jo så lei seg nå jeg blir allergisk - skal trøste og da begynner jeg å grine - tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå