Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen andre her inne som har termin i februar og som skal føde på TSS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 6.februar og skal føde på TSS! Det blir tredje gang, for min del. Og du? Når har du termin?

Skrevet

hei hei :)

jeg har termin 12 februar og skal føde på tss :) andre gang jeg føder der.

Skrevet

jeg har termin 9 februar, og skal føde på tss for første gang. kan dere dele noen erfaringer med meg? fikk dere alenerom? hvordan var jordmødrene osv...? :)

Skrevet

jeg hadde en litt vanskelig fødsel, så jeg fikk alene rom den første natta og mannen min var der sammen med meg. så klarte vi å få sniki til oss det familie rommet. med dobbel seng og eget bad. syns de fleste var herlige der, men selvfølgelig er det noen som er kanskje litt gamle og har et litt annet syn på div ting... men alt i alt så hadde jeg et kjempe fint opphold der :)

Skrevet

Hei! Har termin 27. jan, og skal føde på tss. Vi har vært på svangerskapskurs med besøk på sykehuset som var nå på mandag. Det virker greit der, veldig fint med en liten omvisning.

Skrevet

var det det svangerskapskurset som går over tre kvelder? vi får innkalling i desember en gang. hva syntes du om kurset?

Skrevet

Jeg har litt delt erfaring med TSS. Første gangen hadde jeg ingen spesielt god opplevelse; fødselen tok veldig lang tid, jeg var utslitt etterpå, ungen skreik, men barnepleierne nektet å ta ham inn på barnestua fordi "han har det best hos deg"... De tok ham til slutt tredje natten, da både jeg og ungen satt og grein. Det skal sies at alle jordmødrene jeg var borti var utrolig flinke, det var barnepleierne som gjorde mitt første opphold vanskeligere enn det strengt tatt trengte å være. Andre gang hadde jeg en kjempeopplevelse; da hadde jeg vært oppom på forhånd og sagt klart i fra at jeg ikke var interessert i å bli behandlet på samme måte en gang til, og det ble jeg ikke heller.

Det skal sies at første gang jeg var der var det stappfullt på barsel, så de var nok litt stressa alle sammen, og i kombinasjon med at jeg var førstegangs, og ikke visste hva jeg skulle forvente, eller kreve, så ble alt litt "feil". Andre gang var som sagt en fryd, og jeg har absloutt ingen betenkeligheter med å føde der igjen! ;)

Skrevet

har termin 30.januar og skal føde i skien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...