sol og varme Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei. Er litt "ny" her på dib, har vært innom bim for det meste... men så at noen var interessert i et treff før jul, og det er ihvertfall jeg med på... Kan ikke noen komme med forslag et sted i Arendal som passer på dagtid og med vogner...regner med at det blir babyer/barn med på tur Vel, får se hva det blir til - håper noen melder sin interesse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå