Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Må innrømme jeg har fulgt med på alle skandalene rundt henne... Rehab, mistet omsorgen for begge barna osv... Når hun har 2 gutter på 1 og 2 år som hun ikke har omsorgen for burde hun kansje vente før hun ble gravid igjen...hehe...jaja:-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Litt mangel på iq på dama kanskje???
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 ja, og stakkars barn...klarer ikke ta vare på de hun har jo:-(
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Gravid med en produsent eller noe....! http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.742128
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Ja det er synd å henne, men hun burde da absolutt ikke ha blitt gravid for det, ihvertfall ikke før hun har fått orden på livet sitt. Sånn som det er nå er hun absoolutt ikke egna som mor.Og barnet i magen er jo allerede ganske rusa stakkar
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes også synd på henne, så ett intervju for en stund tilbake...stakkars:-( Men alikevel....hun burde ventet, hun har jo allerde 2 barn som hun ikke har omsorgen for.
LizzyG Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Nå er vel ikke Se & Hør kjent for å alltid ha se sikreste kildene, så selv om det står der, så betyr det ikke at det er sant;) Jeg håper det ikke er sant, men det vil vi vel få se om noen måneder.
Kyllingbein Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Leste at hun skulle adoptere tvillinger et sted jeg. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå