Gå til innhold

Ned i vekt??

2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode ideer?

kan ikke trene enda pga keisersnitte.. 16.11.

Å får ikke ammet pga antibiotika for lungebetennelse,

Noen som har noen forslag på hvordan gå ned i vekt mest murlig, skal opperer magen, å da m jeg gå ned i vekt før opprasjonen.

takknemmelig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter den opp jeg*

Skrevet

Synes du skal melde deg på et kurs hos Grete Roede jeg... amming er IKKE fettsuging, det er bare en myte (vel det var hvertfall det for meg, fullammet til 6 mnd men gikk ikke ned et gram) - så du kan liksågodt ta tak og gjøre noe selv, og Grete Roede kurs funker. Lykke til!

Skrevet

Jeg har nå gått ned 4 kg på 4 uker, jeg meldte meg inni vgs vektklubb, og der holder jeg nøye kontroll med hva jeg spiser. Jeg trener ikke da jeg blir så dårlig hver gang jeg trener.

Men det jeg har gjort er å spise mindre. Jeg kunne spise masse før, men nå så orker jeg ikke mer enn akkurak nødvendig...

Gjorde dette mellom 1 og 2 mann også, og da funket det og. Altså, spis normalt, men i mindre porsoner...

Skrevet

Jeg har også tatt av 7 cm rundt midjen...

Skrevet

Ja vg's vektklubb blir samme prinsippet. Spise sunt og passe mye. Fordelen med grete roede er at du får en oppfølging i den første tiden slik at du kommer inn i nye vaner, og det er litt mer forpliktende å holde seg unna snop når du vet du skal veies til freda'n eller når det måtte være.. forøvrig kan du også bli med i vektklubben.no som er grete roede sin webside, og det er gratis. Masse oppfølging der også.

Skrevet

Spis sunt og mindre. Funker bra selv om man ikke trener ved siden av.

Gikk ned masse med vg vektklubb for halvannet år siden.

Skrevet

Da tror jeg kanskje jeg skal melle meg inn der da..

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...