Håpefull mamma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Noen bli sikker sinte for at jeg spør om dette, men som førstegangs så vet jeg liksom ikke hva som bør være med på sykehuset. håper noen kan hjelpe meg litt. Fått høre om: joggedress shampoo+balsam (+ tannkost, tannkrem, og evt. sminke) hjemreiseklær til baby mat + drikke (til tiden før fødselen)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 * Kosedress(ta med to bukser, da det kan skje uhell)/morgenkåpe * ammebh + ammeinnlegg + ullinnlegg * ammetopp * hygieneprodukter * klær til baby ( hvis du bor på hotell, så må du ha klær til hele oppholdet) + reisedress * mat + drikke til mannen(de får ingenting) + litt sjokolade e.l. * mannen burde også ha med noe å lese på... * energidrikke til fødsel er lurt(ta med pulver og bland med vann) * tøfler/ slippers * noe å lese på * en bok til å notere litt fra fødsel, oppholdet, spørsmål som du vil ha svar på, ting babyen får av gaver...osv.... Kom ikke på flere ting jeg....
Håpefull mamma Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 oi, tuuusen takk Lompa75!! skal skrive det ned nå, så har jeg det klart )
Micha.. Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 nesespray eller saltvann.... veldig vanskelig å gjøre den puste greien som jordmødrene skal ha deg til å gjøre om nesen er helt tett, slik den ble i mitt tilfelle sist gang...
hm hm Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Det viktigste var det jeg trengte under fødselen, resten kunne mannen min hente senere. Dvs at det viktigste var: energidrikk (drakk 5-6 flasker he he), lypsyl, nesespray og kamera!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå