Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Dette er veldig populärt her i huset så jeg lager det titt og ofte til mannen min og meg **Valgfri kylling ( Noen ganger bruker vi å steke noen kyllingfileèr i panna mens andre ganger bruker vi å marinere noen kyllinglår og steke disse i stekeovnen. Bruker da en ferdiglaget marinade kjöpt i butikken, grill som oftest og har kyllinlåra oppi en plastpose over natta). **"Saus" 2 store röde paprika 300gr ferske champinjoner 3 dl matflöte salt/pepper Strimle paprika og stek i panna på middels varme i 15-20 min i litt smör . Viktig å steke på svak varme slik at de ikke brennes! Skjär champinjoner i skiver og ha oppi panna. Stek videre på svak/middels varme i 15-20 min. Tilsett matflöten og la dette småkoke i 10 min. Krydre etter önske med salt og pepper. Serveres med ris og grönn salat!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 ...og så kan man tilsette litt kyllingfond i sausen for litt dypere smak:-) Ser veldig godt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå