Gå til innhold

Svangerskapskurs??

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et mange som har tenkt å gå på Svangerskapskurs mot slutten?

Er usikker på om vi skal det, fått informasjon fra jordmor om ulike her i området med pris fra 600 til 1000 kroner.

Hva skal dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på første svangerskapskurs i går.... kjempe intressangt....

Men det hva jo knall dyrt hos dere... Vi betalte bare 50kr...

Skrevet

Vi var på det nylig, - veldig ok og nyttig, synes jeg! Vi betalte 800 (totalt for oss begge) for to kvelder på helsestasjonen :)

Skrevet

Se det koster en go del andre plass.... vi hva på sykehuset med omvsning på føden å en kveld på helsestasjonen.... kostet 50kr pr.par

Skrevet

Når anbefales det å dra på svangerskapskurs? Er selv i uke24 nå og tenkte at det var for tidlig..?

Skrevet

Jeg vil anbefale det:=)

Betalte 300 på helsestasjonen for 3 kvelder.

1:teori time

2:besøk på føden

3:Amming

Skrevet

Hvor tidlig må man bestille for å få plass? Jeg skal ikke til jordmor før jeg er 27 uker på vei. Er 18 når.

Skrevet

Jeg er i uke 24 nå.. har vert på svangerskapskurs.... Ordnet med svangerskapskurset gjennom jordmor, men tror legen også kan ordne det!!! Du kan jo ringe ned til helsestasjonene å melde deg på slik er kurs, så setter di deg inn i den gruppa som passer deg, altså de som er omtrent like langt på vei som deg!!!!

Skrevet

Vi skal på svangerskapskurs to kvelder i januar og februar, har termin i mars... Vi betaler 500 kr for dette! Her vi bor må man være tidlig å melde seg på da det blir tidlig fylt opp så vi gjorde det allerede i uke 19 vi.

Skrevet

Var på svangerskapskurs på Ullevåll i forrige graviditet (tenker jeg var i ca uke 35). Det var en hel dag og det eneste som var bra var omvisningen på fødeavdelingen og en økt med en fysioterapeut, så jeg hadde ikke valgt et sånn type kurs igjen. Selv oom jeg ikke har vært på helsestasjonen virker det som om folk har mer positive erfaringer med dette, så jeg ville nok anbefalt det, men det aller viktigeste synes jeg var omvisningen på fødeavdelingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...