Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei, har fått vite at babyen min har ekstra systoler(hjerteslag) og slår uregelmessigt,vært på kontroll ultralyd i dag og må tilbake for å sjekke at babyen ikke utvikler ødem og væske i buken og mage...ble så mye mer informasjon og ting en måigjennom enn hva jeg hadde forberedt meg på.. er det noen andre som har opplevd samme? de sa jo at mest sannsynlig er alti orden,og de ekstra hjerteslaga går bort etter fødsel, men en blir litt satt ut alikevel...
Adriansmor med tulla Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hadde det sånn med gutten min under 1 svangerskap... han er idag en friskus på 7 år=) Ble oppfulgt godt på rit i trondheim men det var en stor påkjennng for meg... bekymret meg veldig.. var uregelmessig helt fram til den dagen jeg skulle føde måtte føde med ctgen på magen og liggende på rygg underveis stabiliserte rytmen seg og han har ikke hatt problemer med det siden=) tulla i magen har heldigvis ikke det samme... det ordner seg nok ja men jeg skjønner godt at du er bekymret...Idag er heldivis mulighetehemange og de kan medisinere barnet i magen gjennom deg ... Stor trøsteklem=) Viss du vil kan du godt sende pm viss det er noe du lurer på..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 tusen takk for svar:) har 9 uker igjen og håper alt ser bra ut på neste ultralyd, takk, hvis jeg kan sende spørsmål til deg siden du har opplevd det samme, får nok spørsmål oppe i hodet mittt.:/)
Adriansmor med tulla Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det går nok bra skal du se=)) bare spør i vei det vettu=)) Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå