Gå til innhold

rastløse bein om kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det samme?

ER så ubehagelig! Kjennes som det kiler i beina,klarer liksom ikke slappe ordentlig av. Og kommer typisk når jeg skal legge meg, så blir lite søvn på meg:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa! er det ikke forfærdelig vel! holler på og bli gal.

mangen ganger jeg bare må stå oppigjen...klare ikke ligge still.

veldig ubehagelig...hjelper litt når min kjære maserer og når jeg går.

Skrevet

Sitt på knærne! Litt hver kveld. Det virker utrolig, men det hjelper! Jeg finner ikke igjen den yogasiden med de fine stillingene for gravide akkurat nå, men å øve seg på å sitte på knærne gir også god trening for flere stillinger man kan bruke under selve fødselen.

Skrevet

Ja er det ikke forferdelig plagsomt, til å bli helt gal av. Hadde det sånn i forrige svangerskap også, og da fant jeg et tips her inne, som virker! Kalsium/magnesium tabletter fra helsekost butikk, de heter Cal-Mag Citrate. Verdt et forsøk, de virker kjempebra her, og jeg skal love deg at det er en lettelse :-)

Skrevet

Jeg har også hatt det! noe så fryktelig! Spesielt de dagene jeg jobbet lange dager og var på beina opptil 8 timer av gangen. Leste på internett at dette kunne tyde på jern mangel og mangel på folat, så jeg prøvde å ta en av de "gravid" pillene som jeg tok i første trimester (de inneholdt begge deler) og det gikk over! :)

Skrevet

Hei, ja det er til å bli smårar av..kveldene er ekstreme...

Hadde det slik under hele mitt første svangerskap...og nå i mitt 3. Men ett godt råd som har hjulpet meg er å ha ordentlige ullsokker/lugger/ragger rett på foten..disse ligger jeg med om natten.. har samme funksjon som når de gamle bruker ren ulltråd rundt ankelen mot senestrekk..

Verdt ett forsøk:))

Skrevet

Hei. jeg har akkurat samme problemet. blir helt gal... har prøvd alle kjerring råd, men det hjalp ikke meg så jeg spurte legen.

hun ba meg om å prøve å ta b-vitamin og magnesium.. jeg har prøvd b-vitamin en natt nå. det hjalp!! :D beina var helt rolige hele natten og jeg fikk faktisk sove! det var så deilig! ;o)

jeg har riktignok bare prøvd det en natt, og jeg håper virkelig det kan fortsette å hjelpe..

verdt å prøve. det kan i hvertfall ikke skade å ta litt ekstra vitamin ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...