Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei, er det noen av dere som kjenner til noen treningssteder i Drammen? Eventuelt et sted der man först kan kjöpe klippekort eller f.eks medlemsskap for en maaned för man maa betale for et aar?
Turid Laila Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vet det ligger Elixia i Drammen, og Akropolis i Drammen og Lier. Men hvordan det er med klippekort og mnd. medlemskap vet jeg ikke.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Vi har tre Akropolis sentere i Drammens området. Ett litt utenfor, i Lier, ett i Kongsberg og ett i Drammen på Strømsø siden. Du kan få prøvetimer for å se om du liker deg der foreksempel hvis det var det du tenkte på?
Twig Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Utenfor drammen er det spenst i mjøndalen. Årsabo der
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 Takk for svar! Jeg pleide aa trene paa Akropolis (den ved siden av der Godset spiller) men dette er snart 8 aar siden, (för jeg flytta hit), saken er at jeg skal hjem en tur i januar, og derfor hadde et klippekort passa meg perfekt, da jeg bare er der i 11 dager..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 skjønner. Er best å ringe å snakke med de. Jeg jobber på Akropolis, men er i permisjon så husker ikke helt om vi har kuttet ut klippekort.. Men forklar at du bare er hjemme i 11 dager. De fikser sikkert noe =) Nr er: 32208080 Sjekk også www.akropolis.no =)
Miss Foster Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Da jeg så innlegget ditt så tenkte jeg faktisk at du nå hadde dratt hjem til det kalde Norge. Hvordan går det med Litj-Balooa? Utrolig fine bilder på tryneboka da. Jasså så du har tenkt å trene mens du er hjemme? He he he - jeg skal kun spise jeg når jeg kommer hjem ) Memo
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2007 Memo que pasa!? Nei du jeg er fortsatt her, men har bestilt tur hjem i januar :-) Peque-Balooa er kjempeflott, jeg dro paa konsulatet og sökte om personnummer og pass saa jeg haaper alt ordner seg i tide. Siden me voy a hinchar de comer naar jeg er hjemme tenkte jeg at det kunne vaere en idé aa trene litt ogsaa, dessuten har jeg jo verdens beste barnevakt hjemme.. StoltMamma, tusen takk for tips!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå