Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Åhh...er så dritt lei samboeren min!! Han terger meg nå sinnsykt for tiden! Er gravid men 3.mann, minsten på 1 år sover nesten ikke om natta, så jeg er temmelig sliten. Kvalm og elendig. Har sagt til ham at jeg ikke orker å diskutere noen verdens ting for tiden. Har en USEDVANLIG kort lunte, og når jeg først blir sint eksploderer jeg til de grader!!! Igår under middagen begynte han på nytt igjen og ville diskutere. Jeg ba han så fint om å la være, ville ha en rolig middag. Men trur denne den fjottpeisen gav seg??Nix, han fortsatte å kverne og kverne på noe piss. Da rant det over for meg. Tok fatet mitt og helte maten over ham, tok en skive med brød og gnudde i ansiktet hans, mens jeg brølte hvilken forbanna idiot han var som ikke kunne la meg være i fred!!! Så nå har han bedt meg om å ta kontakt med psykolog siden han mener jeg må være syk i hodet.. Dessuten tror han ikke på at man blir full av hormoner under et svangerskap. Jævla idiot, han skulle fått kjent på kroppen hvordan det er å være trøtt å kvalm døgnet rundt!! Flere som har lyst til å banke gubben??
Patetica fåkksi Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Nei jeg har ikke lyst til aa banke "gubben" men det er litt rart at han ikke forstaar hva slags hormoner man er full av siden dette er det tredje svangerskapet..? Tror kanskje han skjönner det naa..?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 *rekker opp hånda* jeg kunne også tenkt meg å gi gubben et slag i trynet, eller ti! Det har seg sånn at jeg er IKKE gift med en mann av den typen som mange beskriver.. rotete, giddalaus, og uoppmerksom på dritt rundt seg. Neida, jeg er gift med en som er helt motsatt, og det er like ille!!!! I går laget jeg middag klar til han kom fra jobb kl 23.30. Er i uke 38 og kroppen min sier at da burde jeg ha lagt meg for lengst, men neida, til tross for bekkenløsning og det ene og det andre lager jeg et skikkelig gourmet måltid til han kommer hjem! I dag morges skulle han dusje, og han sto i dusjen i 45min, når han kom ut sa jeg rolig at det var greit at han dusjet så lenge i dag, fordi han har veldig vondt i musklene i armene (trent for hardt) men at det ikke må bli noe han gjør hver dag, for det blir DYRT! Da klikket det fullstendig for han!!! Han påpekte hvor ”rotete” det var på kjøkkenet etter kvelden før. (det sto en kjele på komfyren, og det lå et dørslag i vasken) og at hele klesskapet mitt lå utover stua (jeg hadde en genser hengende over en stol) og at soverommet var BOMBA (på min side av sengen lå et lite håndkle som for øvrig er blitt brukt til å tørke opp etter HANS utløsning!!!!!) Tydeligvis gjør jeg ingenting hjemme. Jeg er student, men har tatt pause akkurat nå, så det er han som tjener penger. Og da er det så synd på han som må jobbe og i tillegg gjøre alt husarbeid! HALLO!!!!! Tror han at gulvene blir støvsuget og vasket av seg selv? At det ikke finnes støv hos oss? At klærne krabber inn i vaskemaskina? At matvarene flyr fra butikken og opp alle trappene til 4 etasje hvor vi bor (UTEN HEIS!!!) At tallerkener etc. bare kan settes rett inn i skapet etter bruk?! Vi skal tydeligvis bo i en IKEA katalog! Det skal ikke gå ann å se at det bor folk her!!! Jeg synes ikke det gjør en dritt at ikke alt er 110% strøkent til enhver tid, det er jo bare litt sjarm, og det IKKE grisete her! Jeg støvsuger HVER dag, vasker badet annenhver dag, vasker klær hver dag, tørker støv omtrent hver dag, lager middag hver dag, rydder ut av oppvaskmaskina hver dag! Men siden jeg ikke ORKET å rydde bort en gryte midt på natta etter jeg hadde laget middag til han, så gjør jeg ingenting hjemme!!! Gleder meg til babyen kommer, og etter hvert som hun vokser, for da skal han virkelig få se hva ROT er for noe! Mohahahahah!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 ..kjenner jeg blir litt glad inni meg når jeg hører at jeg ikke er den eneste som har lyst til å utøve vold.. Har aldri vært aggressin tidligere, så han må da fatte å begripe at et svangerskap kan gjøre et damemenneske litt mer hissig?? Eller trenger gravide damer psykolog-hjelp hvis man er mer sinna enn vanlig??
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hurraaaaaaaaaaaaaaa! Ubeskrivelig deilig å høre*ler godt* *kremt* Skal vel ikke oppfordre kvinner til vold, men dette ser jeg på som ganske uskyldig... Kanskje han hører etter neste gang? Eller kanskje ikke, siden han ikke fikk med seg at han var grunnen til at du eksploderte... Under mitt forrige svangerskap var jeg en tidsinnstilt bombe. En gang fly det sopp gjennom lufta, som tilfeldigvis havnet mitt i fjeset på sambo...ja, ja... Det gikk bra ;o) Når jeg ba ham om å ikke diskutere med meg fordi at jeg var sliten, så var det som å slå PÅ en knapp...DA skulle han på liv og død diskutere ja... Tror ikke det var bevisst, men ubeskrivelig irriterende!!! Snakk med han når dere begge er på et rolig nivå. At du er sliten og lei, og at han da kan holde seg litt lavt i terrenget... Lykke til ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Men det er jo det jeg har gjort, prøvd å prate med han. Men ikke f om han hører etter!!! Sier han ikke kan godta alt selv om jeg er gravid. Men det eneste jeg vil er at han skal slutte å diskutere når jeg ber ham om det.. Neste gang han får meg så sinna må jeg komme meg ut av huset fortest mulig før jeg rekker å finne på noe tull!! Hadde fryktelig lyst til å kaste pcn ned trappa, men klarte å tenke konsekvenser der å da..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 ..ha ha ha...akkurat som meg og gubben det her..ler meg i hjel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå