Meg og gutten min Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 flere som har en rolig baby i magen rundt uke 24-25?? syntes det er så mange dager siden jeg kjente de harde deilige beroligende sparkene. nå dulter han bare inni meg av og til, og ikke til de tidene han gjorde før:/
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 er midt i uke 24 nå...er litt roligere her men hun kommer sterkt tilbake kjenner jeg ...
Mamma til go'jentene Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 disse ukene var de mest rolige for babyen min. Jeg ble så engstelig. men så lenge det ikke er helt stille er nok alt bra. jeg kjente masse liv i ukene før, men i en tre fire uker var det gjerne bare et par dult om dagen... nå er jeg i uke 28, og sparkingen har tatt seg veldig opp igjen.. sikkert bare babyen som hviler...
Meg og gutten min Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 takk det var litt beroligende. syntes det er så ubehagelig når jeg er vant til kjempe harde spark hele dagen og nå merker jeg nesten ingenting!snufs
Axus' girlfriend Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Uke21-22 var relativt rolig for meg, tror den lille dreiv å snudde seg. Nå er de tilbake med full styrke;)
tromsøjente me jente i magen Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 samme gjelder for meg som nord 86, jeg er i uke 25 og beibien er veldig aktiv, kjenner spark daglig.tror ikke det er noe å uroe seg for.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 er 26 uker på vei, en dag er sparkene kraftige og andre ganger ganske svake. når de knapt kjennes, så kjenner det ut som sparkene skjer inn mot ryggen, og når dem er kraftige, kjenner jeg dem tydelig ut mot magen. så det kan jo hende babyen din sparker deg mot ryggen
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Kjenner endel liv igjen nå i uke 25, men han har vært roligere de siste ukene. I motsetning til storebroren ligger han her slik at sparkene går inn eller ned, så kan liksom ikke se sparkene, men hel babyen hopper, så noe holder han vel på med inni der. Fremdeles varierer det ganske mye for hver dag hvor livlig han er. Storebroren var mer våken når han var inni der. Han sov ikke så mye på utsiden heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå