Gå til innhold

tenk, til å være et småbarns-forum dette, så

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så er det fullstendig sosialt selvmord å være anderledes, ha ulike meninger, elelr kommentere andres metoder med barneoppdragelse!

det er veeeldig rart til å være et små barns forum ja... der hvor foreldre kan hjelpe og støtte, og gi råd og tips til hverandre.

men om du ikke følger dem, da kan man like godt slutte å være her, for uthengt blir man ja...

hmm...

bare en liten tanke fra meg ja...

en tanke som sikkert har vært oppe maaaange ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt ok, her jeg!

Med mange mennesker er det mange meninger.

Noen respekterer jeg, andre ikke.

Skrevet

En tanke som har vært oppe mange ganger og som jeg er fullstendig uenig i.

I all hovedsak så mottar man faktisk hjelp og støtte på dette forumet. Jeg har lært utrolig mye her inne!

Og det må da være lov å kommentere ting om man er fullstendig uenig? De største diskusjonene dreier seg jo ofte om ting om for enkelte av oss er helt utenkelig (fremovervendt bilsikring fra nesten nyfødt, knipsing av fingre, mat i en alder av 2 mnd for morro skyld osv). Og da må det være lov å reagere på det?

Skrevet

ja, enig da, har fått masse råd selv her, men er det vits å kommentere ting du er imot.? det er jo så enkelt å hoppe over de trådene, å ikke klikke på de engang..

er veldig enkelt å bare klappe igjen.

er dere sånn i virkeligheten? om bestevenninna deres ga ungen mat rundt 2mnd alderen, bare små smaksprøver av en liten hamburger for gøy, lot barnet sutte litt på den, river dere med kjeft da og, eller ser dere på, for å etterpå løpe inn hit å rope ut hva dere har sett?

ja, det er forskjeller ute å går, på en plass med så mange mennesker. det er bare viktig å holde tunga rett i munnen, og helelr la være å skrive ting som bare sårer.

Skrevet

Heldigvis har jeg ikke venninner som har så lite omløp og så lite evne til å lese og annamme kunnskap at jeg ser det som særlig aktuell problemstilling.

Skrevet

Nå har jeg såpass oppegående venner at det ikke har vært noe problem :o)

Skrevet

Gurimalla, nei heldigvis har jeg oppegående venninner som ikke gjør sånt.

Og når det gjelder å bli "uthengt" og "få kjeft", vel...de største diskusjonene her dreier seg som andre før har nevnt, om ting som bilsikring, barnehager, matspørsmål etc. Det er ting som opptar mange, og somd et fins mange forskjellige meninger om. Enkelte tror fortsatt det er ok å legge ungene løst i bilen, samt gi de brødskive ved 2mnd-alder, og at det ikke er farlig med verken ditt eller datt, andre er uenige...

Om man (du) ikke tåler uenighet og heftige diskusjoner bør man (du) kanskje finne seg et annet forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...