mamma&urokråka Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg har nettopp vært hos jordmor. Og tidligere har hun alltid skrevet neg. under urin. altså at hun ikke fant noe galt i urinen. Men denne gangen så jeg når jeg kom hjem at hun har skrevet "p.sp." Hun sa ingenting om det da jeg var der, så jeg trodde alt var bra, som vanlig.. Noen som vet hva "p.sp" betyr?
anneli84 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 protein spor? sikkert vldig lite, slik at det egentlig ikke er noe å bry seg om.... ser det sikkert an;)
mamma&urokråka Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Håper ikke det blir mer. Jeg hadde visst fått litt høyere blodtrykk enn hun likte også, så jeg må komme tilbake om bare en uke for å sjekke hvordan ting er da... Merker at jeg blir litt bekymret for å få svangerskapsforgiftning jeg nå... Men er sikkert ingenting.. :-)
anneli84 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 får ikkehåpe det;)men du har termin i dag?
mamma&urokråka Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 ja. har ikke termin før 26 januar. hehe :-) er litt bekymret for svangerskapsforgiftning. har hatt noen symptomer på det også, som jeg ikke har tenkt over, men som jeg visstnok må ringe føden med en gang hvis jeg får igjen... uff.. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå