Gå til innhold

hei - har hjemme dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei syk lita jente og er hjemme i dag.

Så nå har jeg tid til både lese og skrive her.

Har hatt noe meget hektiske uker på jobb og hjemme.

Deilig å måtte være hjemme. Jeg har vært flink og gjort minst mulig. Bare kost meg med lille snuppa. Nå sover hun og snart skal vi hente storebror på skolen.

Ha en fin ettermiddag. Kanskje jeg får tid til å stikke innom i kveld. Mannen er på reise og jeg kan jo ikke pakke kalendergaver hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten litt godt med et lite "avbrekk" i en travel hverdag, selv om det er leit når de er syke. I mitt tidligere liv, da jeg "bare" hadde to barn, syntes jeg nesten det var litt deilig når de var syke. Rett og slett for å kunne kose seg ekstra.. Nå er de snart store, men husker veldig godt at jeg bakte boller og lagde kakao på slike dager..

Håper uansett at hun snart er frisk igjen! og at du snart er ferdig med å pakke..

Skrevet

Høres jo litt koselig ut å være hjemme da, selv om lillemor er syk :)

Her har vi også ei lita hosteguri. Barnehagen ringte, så jeg dro og hentet henne i ettermiddag. Da jeg kom, satt hun ute på benken i gangen helt alene, rød i kinnene og hostet og hostet, stakkars. Hun har ikke feber, men det spørs om pappaen må være hjemme i morra. Han har et viktig møte kl. 12 og jeg skal på filminnspilling kl. 13, så vi får se hvordan det blir...

God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...