Gå til innhold

Wæ... nå må jeg velge..


shanty73

Anbefalte innlegg

Som sagt tidligere jobber jeg jo nå som hvilende nattevakt.... Og denne jobben har jeg nå fått fast om jeg vil det. Det betyr at jeg da må si opp min 100% stilling i skolen som jeg har perm fra...

 

Drømmen om å gå sosialhøyskolen ble nå plutselig kanskje mulig...?? I allefall er jo familien som helhet veldig fornøyd om mamma "bare" er på jobb om natten og ikke hele dagen...

Det eneste negative med dette er jo at det selvfølgelig er mindre i lønningsposen, men også at dette er ikke en jobb der jeg bruker meg selv noe særlig faglig..Men hyggelig er det..

 

Hm dette ble vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det høres ut som et vanskelig valg. Kanskje du må finne ut hva du vil aller mest. Sosialhøy skolen eller den jobben du må ev. si opp.

 

Penger er jo ikke alt, selv om de er kjekke å ha... Det er noe med å følge drømmene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drømmer om å ta en utdanning du har lyst til å får muligheten nå, synes jeg du skal ta den, er ikke sikkert du får sjansen igjen...

 

Så lenge du har lyst til å fortsette i jobben og dere greier dere på den lønna du får nå, i hvert fall.

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan sove på jobb og få betalt for det høres valget veldig enkelt ut for meg. ;)

 

Hvis dette også åpner for at du kan ta en utdannelse som du drømmer om så er det vel ikke så mye å tenke på. Økonomisk får man til mye dersom man bare tenker litt anderledes.

 

Faglig får du kanskje ikke brukt deg selv nå, men når du er ferdig utdannet så får du jo gjort det igjen.

 

Lykke til, shanty!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbake meldinger... Hm ja det er noe med de drømmene.. Og med sosialhøyskolen er det flere valg innenfor faget jeg jobber nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt skummelt å hoppe i noe sånt....Men har dere økonomien til det, så ville jeg satset nå...Gjør du det ikke nå er det ikke sikkert at sjansen kommer igjen senere...og det vil kanskje bli tyngre å gjøre det når du blir enda mer "satt"...??

 

Lykke til iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...