Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg er muligens gravid med mitt fjerde, og trenger litt oppmuntring.
Nit@™ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg har 4 barn. Nå har jo ikke jeg 4 små, men 2 store og to små! Men det er ikke store forskjellen på 3 og 4. Det er i starten når minste er baby du merker det mest synes jeg. Nå er minsten min snart 2 år og henger med søskene sine masse i lek og moro. Det går nok så greit så! Har du testet enda eller er det bare en "feeling"? ;o)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg har fem barn. De tre siste på tre år, og alle fem på 7 år og 2 månder. Har alltid villet ha mange barn og synes det er helt topp. Selvsagt er det litt travelt og noen ganger hersker kaos, men det gjør det for alle en gang i blandt. Lykke til:-)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg føler meg ikke gravid, men er 8 dager "over". Spiralen hadde falt ut, tatt to helt neg tester etterpå. Den jeg tok i går, var også neg., men etter en lang stund var det jammen en tynn, tynn strek der. Er helt stressa, hvordan skal vi få plass til fire barn?? Og du med fem? Herlighet, skjønner ikke hvor dere får kapasitet fra.
mamma-til-4 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hei! Jeg har 4 stykker på 7,5,18 mnd 0g 4 mnd:) Hektisk til tider ja,kaos ja,men også kjempegøy:) Slapp av så godt du kan og nyt tiden som gravid......dvs så godt det lar seg gjøre;) Ang plass...så blir det 2 unger på hvert rom her.Alt går når du bare får latt det synke inn litt se:)Vet hvordan du har det nå,for sånn hadde jeg det og når jeg oppdaget at jeg var gravid da nr 3 bare var 5 mnd....gikk litt opp og ned på følelsene gitt.....Men det går helt klart bra:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 ja, det er et virr varr her....ganske fortvila faktisk. Det kom som et sjokk. Går nok over...men føler liksom nettopp at jeg har vært gravid...
mamma-til-4 Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 hehehe....ja jeg har på følelsen at jeg har gått gravid de 3 siste årene jeg hehehe.....MEN jeg skal si deg noe....jeg synes det var verre å gå fra 1 til 2 enn 3 til 4 barn altså Ta tiden til hjelp du;)
Elletuppa Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Vi har 4 barn, å det går helt fint. Men vi har spredt alder på de, ei på 14, to som er de mellomste og den miste på 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå