Gå til innhold

leander vuggen

2barnsmamma og hestemamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, noen som syns det er ok å bruke den på soverommet?tenkte å ha senga på barnerommet men planer om å ha babyen ved siden av meg de første par månedene og da syns je gden vuggen så så kul ut..noen som har den? må man borre det fete hullet i taket til kroken?hvis jeg ikke skal bruke stativ?stativet var så dyrt og tar litt plass så tenkte det var greiest å ha den i taket

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi hadde leandervuggen skrudd opp i taket over sengen vår, i fotenden. Kjempefin og veldig praktisk da man slipper å stå opp for å hente barnet til seg. Hvis barnet halvvåkner, så er det bare å kravle ned i fotenden og synge litt, mens man dytter litt til den,vugge vugge....Jeg synes forøvrig at vuggen også er ganske vakker:-)

Vi hadde den naturhvite sengehimmelen rundt vugga,da ble det et lunt og koselig sovested for babyen. Vi har nettopp tatt den opp fra kjelleren og gleder oss til å ta den i bruk igjen. Vi skrudde også opp et feste i taket på stua, sånn at vi kunne flytte den dit ved behov.

Jeg anbefaler vuggen på det varmeste:-)

Lykke til

Skrevet

Vi hadde den ved siden av sengen vår, og det var både plassbesparende og praktisk med tanke på at den kan justeres i perfekt hlyde i forhold til senga mi.

Brukte den ca 6 mnd - og skrudde inn en krok i taket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...