Gå til innhold

nettopp fylt 2 år, og fortsatt på stellebordet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår fylte 2 år nettopp, og enda bruker vi stellebordet som står på badekaret når hun stelles.

Både ved bleieskift, og morgenstell, og kveldsstell.

Mange reagerer på dette. Men for meg er det en god arbeidshøyde når jeg har vond rygg.

Men er det virkelig så uvanlig at 2 åringer ligger på stellebordet ved stell, og bleieskift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overhodet ikke uvanlig.....

Skrevet

Neh...kan da ikke være noen regler på dette også,så lenge det fungere bra for dere.Gutten vår er 1.5år brker det enda fordi høyden er helt flott i forhold til ryggen min.Kommer til å bruke det så lenge det passer meg,uvanlig eller ikke:)

Skrevet

Min bruker stellebord. 14mnd. men må lokke med ting for og få henne til å ligge rolig...ikke alltid like lett!!:-)

Skrevet

Min lille tass er 18mnd og vi bruker fortsatt stellebordet. Han har aldri vært vanskelig å stelle,ligger stort sett stille og syns det er kjempe festlig hvis jeg setter han på stellebordet og han kan legge seg ned selv :)

Kommer til å bruke det så lenge som mulig :)

Skrevet

mini på 20 mnd har ikke brukt stellebord de siste 5 månedene. passer meg bra! men man får da gjøre som det passer en :)

Skrevet

Bruker stellebordet enda, men vet ikke om jeg tør å bruke det så mye lengre. Står på det at det ikke skal brukes lenger enn til ett år, har vel litt med vekt å gjøre. Men har jeg hatt en bord som tålte det hadde jeg brukt det. Har jo som sagt litt med at det er mer behagelig å stå oppreist å skifte bleie:)

Skrevet

Bruker ikkje stellebordet, har vel ikkje brukt det siden tulla var 10 mnd., er no 19 mnd. Men opp til kvar enkelt kva dei føler er greitt. Eg sluttet med det fordi ho begynte å protestere. :)

Skrevet

Gutten vår blir 2 i januar, og jeg har ikke tenkt til å slutte å bruke stellebordet enda. veldig praktisk arbeidshøyde og god stilling:)

Skrevet

min protestere også veldig, prøver å reise seg opp, vrir seg etc. Han er halvannet år. Men for min rygg er det helt nødvendig å ha han i en viss høyde når jeg steller. Vi kan ikke bruke up&go heller, han ble så sår av det. Så han må opp på bordet!

Skrevet

Vi bruker det også enda. Hun blir snart to år, trodde ikke vi kunne bruke det så lenge, for hun var helt hyper før, men nå ligger hun kjempefint. Stellebordet er rett ved siden av vasekn, og super arbeidshøyde, så fortsetter så lenge jeg kan:-)

Skrevet

Knøttet er 22 mnd og vi bruker fortsatt stellebordet ved hvert bleieskift. Han står ved vasken når vi pusser tenna, og vasker hender og ansikt, men ligger i ro på stellebordet når vi skal skifte bleie. De bruker også stellebord til ham i bhg, såfremt de ikke skifter når de er ute på tur da seff =0)

Hadde en kort periode da han var skikkelig urolig på stellebordet, hvor vi da skifta på gulvet, men da vi begynte å korte ned på tiden han ligger på stellebordet så har det gått veldig bra. Er jo en mere behagelig arbeidshøyde =0)

Skrevet

Eldstemann her er 2 år 8 mndr og bruker fortsatt stellebordet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...