Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 jeg fikk brev i fra sykehuset i dag der det stod hiv = negativ ( og det er jo bra) syfilis tp= negativ ( som også er bra) men fikk positiv på rubella virus-IgG-antistoff. er det bra eller dårlig?? er ganske nervøs nå så jeg håper noen kan svare.
Ane med lillegutt Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Det er bra å ha antistoffer mot Rubella, da har du beskyttelse mot røde hunder som du ikke vil ha i svangerskapet.... Antistoffene har du enten fordi du har hatt røde hunder, eller fordi du har fått vaksinene... (som er helt vanlig.) Så ta det med ro, det er bare bra
1.gang84 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 betyr ikke dette at du har antitistoffer i kroppen mon røde hunder da? mener å ha lest det tidligere på denne siden... og dette er bra!! =)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det betyr at du har antistoffer i kroppen mot røde hunder. Noe som er bra. eh hvis jeg husker riktig
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 he he du er nok ikke den eneste som har lurt på den.det betyr att du har hatt røde hunder,og att du har antistoffene i blodet.så DET er veldig positivt.ikke noe man vil ha under en graviditet.så nå kan du puste ut
mamman til karen elisabet. Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Helt topp alt er bra!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 åååå.. tusen,tusen takk for alle svar... da puster jeg lettet ut
2små*og en på vei:) Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 joda slapp av.. betyr at du er vaksinert og at den forsatt virker det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå