Gå til innhold

Har noen lekket fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at det er det jeg lekker.. Hvordan merket dere det? Følte dere det på en spesiell måte? I går kveld, etter at jeg hadde dusjet rant det en liten bekk nedover det ene låret mitt... Hadde tørket meg godt mellom bena, likevel var det vått etterpå. Har ikke store lekkasjene, men er redd det lekker litt hele tiden. Har masse utflod, så jeg kan jo blande sammen, men jeg er så usikker. Jeg er i uke 28. Har lurt på om det kan være urinlekkasje, for opplever det ofte ette at jeg har tisset, men jeg har ikke noen problemer med å bryte strålen, har kontroll på urinen min. Det er så vanskelig, blir så redd for infeksjoner o.l.

Huff, håper noen kan svare meg.

Ps, må jeg på føden hvis jeg skal sjekke det? syns det er så pinlig å oppta dem dersom det ikke er noe...og jeg håper jo det ikke er noe. Babyen følger sine vanlige bevegelser. Nå sover hun, men det var voldsomt liv i går kveld og i natt, som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster lekte fostervann nå hun var gravid,vel og merke så var det en uke før termin.

Men for meg høres det ut som du har det på samme måtte.

Kontakt JM eller føden du så får du nok komme på en skjekk og evtuelt avbekreftet fostervannslekasje.

Husk at de er der for oss nå og vi gravide blir tatt på alvor.

Lykke til

klem

Skrevet

Glemte å si ikke kast bind/trusseinnlegg vist du har det på det skal taes med til evt kontroll.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg avventer situasjonen litt.. Håper det ikke er noe... Utflod er jo veldig vanlig... Huff, er så lett å skremme seg selv... Hvis det ikke gir seg ringer jeg føden i kveld! Er ikke mye nå, bare litt utflod. Den lukter litt ekkelt, har lest at fostervann ikke lukter... Jordmoren min tar ikke sånne henvendelser seriøst, og jeg føler det er litt lite å ringe føden om. Men gir det seg ikke så er jeg der på ti minutter!

Igjen, tusen takk for svar... Hjelper å si det til noen, mannen skjønner ikke sånt som dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...