Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 yo yo mamas dere tror dere veit - men hakke peil, det er kult å bøffe - når mora tar feil det ekke lett å skjule vomma - det ekke jeg som veit jeg bomma å slenge med leppa er bare teit snart er det jeg som blir tjukk og feit YO
Urtete Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 HOHOHOHOHOOOHOOOHOHOHO dette er spennende! Jeg har mine mistanker... Når avslører du hvem du virkelig er??? 1.desember?????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 YO sjæl!!!! Ble ikke noe klokere nå da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hahahaha, på rappingen å dømme så burde det jo være Karomamma, for det kunne da virkelig ligne henne, men hun har skrevet seg på lista og benektet, og siden vi har blitt dratt inn i dette her, så er det vel for at vi skal gjette og få det bekreftet når vi gjetter riktig...............eller? Eller kanskje rett og slett noen som er inspirert av ungdom i huset:-))
Travelmor Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg skjønner ingenting jeg. Antagelig ikke stabil nok her inne.. eller vent litt stabil her, men huff. Ikke så stabilt nett. Det blir også feil. Dere skjønner hva jeg mener. Dette blir for internt for en som ikke er inne så ofte. men artig er det lell!
Karomamma Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 He he Travelor, jeg er her inne ganske ofte, men jeg skjønner ikke hintene jeg heller om det er noen trøst... Eller kanskje jeg juger, rett og slett? He he he... Neida, det er IKKE meg som er bob-bob. Spørs om det er noen som tuller med oss.... Vi kan i hvert fall ikke vente helt til julaften!!!! Si det da, si det si det si det si det!!!
Karomamma Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Og forresten så er det ikke sånn at "snart er det jeg som blir tjukk og feit..." Karomamma er det ALLEREDE, hi hi hi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå