Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Kan du spå meg og??ville blitt veldig glad:) når blir jeg gravid? kjønn? og hvor mange barn vil jeg få? født 18.01.85 og min mann 16.04.81 tusen takk om du tar deg tid:)
Mamalari Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Husk jeg kan ta feil.. Men får opp at du vil bli gravid i desember, altså i år. På kjønn får jeg opp gutt. Får opp totalt 3 barn, 2 gutter og ei jente
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hei Mamalari takk for svar sist jeg spurte jente 30.09.86 Jeg lurer på hvor mange barn jeg vil få? Og om jeg vil treffe kjærligheten snart? Tusen takk på forhånd
Mamalari Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Får opp totalt 3 barn, jente, gutt, gutt.. Når det gjelder kjærlighet får jeg ikke opp noe før til våren 09. Håper han dukker opp før da.. Men kan jo hende det er det at du blir litt opptatt med et lite barn i tiden fremover at han ikke dukker opp før
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Tusen takk for svar Får håpe det vil stemme da, alltid ønsket meg 3 barn tilsammen Ja jeg blir nok godt opptatt med vesla nå også skal jeg snart begynne å studere igjen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå