Twintipp og himmelblå Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Ble jo som nevnt tidligere, såpdd her forleden.. Og dama sier, du vil få et jobbtilbud før jul. Nei, sier jeg det kan ikke stemme, jeg har ikke søkt på noe jobb... Dama lo litt og sa, jeg vet det høres ut rart ut i.o.m det snart er jul, men jeg får opp at du begynner i ny jobb før jul.. Ja ja,sikkert tenkte jeg.. he he. Så, istad ringte telefonen min, var en veldig hyggelig mann som lurte på om jeg ikke ville komme på jobbintervju hos dem:-O På en jobb som relatert til utdannelsen jeg holder på med.. Ble helt satt ut jeg!! Hun dama har jo hatt helt rett på alt nå..? *skummelt* Jauda, jaggu sa jeg smør:-p
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ja er ikke sånt ekkelt? men man får litt følelsen av at brikkene faller på plass også da! Masse lykke til på intervju snuppa
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 *sum sum* Sa hun noe om en søster.. lotto.. tall ?
*Rutletutt* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Shit! Blir en unge til på deg om to år også da vettu;o) Litt "ekkelt" nesten det der....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hihi:) Skremmende, men så gøy! Når blir det intervju da?
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 He he tippen:-) Ja, det er nesten ekkelt.. Ble satt ut jeg faktisk. Høhø, et sted må hun jo bomme og det må være der Rutletutt:-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Om fjorten dager:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Juhuuu! Masse lykke til da. Er det et sted du kunne tenke deg å jobbe da?
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes jo at dersom det skal skorte på noe, så dropper du den jobben - og skaffer meg et tantebarn til. Og neste gang ringer du meg - så spår jeg deg for en hundrings. Ok?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 hvem har spådd deg a? gøy m jobbintervju!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Oi... så gøy. Blir spennende da. Lykke til. Men du hvem er hu dama da? noen alle kan ta kontakt med? hadde vært gøy å se hva hu kunne si om min framtid..... har lyst på ny jobb jeg også.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå