Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hehe, ikke ofte jeg får til dette..elevene mine har bokuke. denne timen sitter samtlige 29 fordypet i hver sin roman. Og her sitter jeg :-) blir nesten litt kjedelig, de er så altfor eksemplariske..hehe
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Oi!!! Kan jeg være så snill å få bytte elever med deg ei stund, bare et par måneder eller så.... Vi er i ferd med å jobbe ræv....... av oss der jeg jobber... Men nå sitter jeg altså hjemme og leser til eksamen..... (Eller gjør jeg ikke det???)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Heheh... Jeg hadde en tendens til å være flink og alltid være stille i timene før (altså, ikke snakke og tulle...) Men så kom jeg på vgs. og ble en drittunge - om man kan si det så... Utrolig at du får 29 til å sitte å lese;-) Digg for deg:p!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 tro meg,Kakkis -- du vil IKKE bytte!!! De imonerer nå -- at de kalrer å sitte så rolig. Men enda 45 minutter igjen...Snart er noen ferdig,da skal de skrive bokanmeldelse. mens jeg sitter her og jobber med "arbeidsplan" hehe
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Å, så deilig! Hils og si at de er flinke, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå