Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg gleder meg sånn til julen i år,så her blir det full pynting til helgen. Ikke jule tre da. Har vært på plamtasjen nå og handlet svibler,amarylis og julestjerner.Nå skal jeg pynte litt her;) Er jo mye koseligere og ha jul før jul enn etter jul da. 1 nyttåresdag er det ut med alt som hetter jul. Åssen gjør dere det??
WP-TLogPeanut Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Pynter til jul på lillejulaften.. men blir sikkert en julestjerne eller to framme før det
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Her pynter vi til jul til jul. Det vil si at vi tar fram julepynt og juletrepynt samme dag, lillejulaftens kveld. Jula begynner jo ikke før på julaften, uansett. Så har vi jul til en gang mellom 13. og 20. dag jul, det kommer an på når det passer å rydde bort.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 i helgen!!!!!!!!!!! gleder meg pynter treet 23.
SyngeDama og Rockeprinsen♫ Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Her skal det pyntes den 1 desember.. Men Juletreet kommer ikke opp før lille Julaften =) Å jeg gleder meg !!!!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 Ser vi har veldig forskjellige meninger om julen artig.... Flere?????
übermamma *5 pp* Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Alltid 1 desember!! Da begynner jo advent julekalenderen og så lucia og da føler jeg at jula begynner... Jultreet er oppe lillejulaften og etter romjula kommer jo nyttår og da er det over og da tas all julepynten ned rundt 2 nyttårsdag.
Alba44 Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Litt adventspynting nå til helga. Pynting til jul skjer siste uka før. Jula er over rundt 13.dagen her i heimen :-)
mamma39 Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 full pynting til helgen her. Juletre lillejulaften ; )
Mammapudding Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Tar fram adventsstjerne og adventsstake og adventskalender 1.desember. Så blir det litt pynting hver lørdag fram til julaften, juletreet kommer inn lillejulaften:)
M - A - M Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Alt som har med advent å gjøre kommer opp nå til helgen, samt henger opp julegardiner , kalender osv juletre og nisser og slikt lille julaften. Når skolen/barnehagen starter på igjen etter jul pakkes alt bort. da er julen ferdig her i huset
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Alt som har med advent kommer opp nå til helga - resten lille juleaften.. Eller julegardinene skal opp en gang til neste uke.. Også litt juleblomster da, men tre og nisser og alt sånn skal opp lillejuleaften..
Mamman til AM&JS Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Her pynter jeg ofte litt uke 1 advent er...altså uken før 1 advent... Med julegardiner, stakene i vinduet...stryker juleduker etc...selve pyntinga tar jeg ofte den helge 1 advent er...Juletreet så klart lillejulaften.. I år skal jeg og junior bort adventshelga..så da pynter vi litt før! Koooselig tid!!
rødt&blått Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Begynner så smått med lys i vinduer o.l. nå 1.adventsdag, og så kommer resten sånn gradvis opp og frem mot julaften!
Thunderstruck Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Til helga henger jeg opp julegardinene.Så tar jeg frem adventsstjerne og adventsstaken og tenner lys hver søndag.Og selvfølgelig kalender til barna og meg..hehe På kvelden 22. pynter vi ferdig alt unntatt treet.Det gjør vi på lillejuleaften. Og da er det JUUUUL!!!!! Gleder meg som en unge..hehe
Twig Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Ehhm, begynt alt jeg.. bare gardinene enda da..
ana baroma Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Tar fram stjerne og stake på mandag + adventslys. Får ikke gjort det før siden vi er bortreist i helga. Pynter skikkelig til jul et par dager før julaften, og treet pyntes lille julaften. Også tas alt ned 13. dag jul:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Jeg har akk hengt opp julegardiner, hengt opp lys på treet ute, satt frem avd.stakene og hengt opp stjernene MEN de tennes ikke før til helgen(lørdag)... Pynter litt mer med nisser og duker rundt 2.advent jeg... er jo sååååå koslig!!!!!!! )) Juletreet kommer aldri opp FØR lillejuleaften (tradisjon tro) ) nå kan advent begynne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oD
~~DoraDora~~ Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Tar frem julegardinene og adventstaker i ettermiddag.
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Pynter advent til advent, og jul til jul. Jula begynner lille julaften. Jula er slutt 13 eller 20 dag.
Mockanin Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Her begynner pyntingen 1.søndag i advendt. Selvsagt ikke treet da, det kommer opp lillejulaften. Første nyttårsdag er det ut med alt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå