Gå til innhold

Julegaver..

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg alltid har lurt på ang. julegaver...

Hvorfor i allverden skal folk jeg kjenner, men som jeg nesten ikke har snakket/hatt kontakt med på laaaaaang tid kjøpe julegaver til meg?

At nære venner gjør det er jo bare kos, men at venner/bekjente gjør det blir mere bare stress..

Ikke for å være utakknemlig eller noe, men jeg ser bare ikke helt poenget liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta i mot med et smil! Jeg har begynt å sende et julekort til folk som gir meg gaver, og mange har tatt hintet om at jeg ikke ønsker å utveksle gaver. Synes det er ekkelt å si det rett ut..... Blir så dyrt hvis man skal gi til mange

Skrevet

Ja, det blir et stress...

Men jeg får meg liksom ikke til å være så frekk at jeg ikke gir noe tilbake.... :-/

F.eks. så fikk jeg et smykke av ei jeg kjenner, og det var sånn plast sak, som sikkrt hadde kostet 10-15 kr, og som jeg aldri kommer til å bruke... Ikke fordi prisen var så lav, men fordi det rett og slett ikke var noe pent.... Så da fatter jeg ikke helt poenget.... Hadde vært bedre med et julekort ja..

Skrevet

Send et kort og ønsk de en riktig god jul!

Jeg skjønner hva du mener. Jeg synes også det er ekkelt, men hadde jeg ikke vært så "feig" skulle jeg ha sagt i fra.

Hadde det vært en skikkelig gave, som betyr noe hadde vel saken stilt seg annderledes. Men en slik gave virker som en gave man bare kjøper for å kjøpe. (men det kan jo hende at vedkommende synes slike smykker et helt topp da :) :) )

Uff, nå høres jeg helt patetisk og utakknemlig for at folk ønsker å gi andre noe!!! Er ikke det, men å skulle gi til fjernt og nært blir litt mye

:)

Skrevet

huff.. men får liksom så dårlig samvittighet av sånn.. Blir på et vis litt klemt om du skjønner.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...