Gå til innhold

Barnefar vil ha 50 %, jeg vil ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort? jeg er jo gald for at han engasjerer seg, men likevel er jge skeptisk. redd for å miste kontrollen. og syns ikke alltid han tenker seg så veldig om når det gjelder barneoppdragelse/sinne/nye kjæreste.

Jeg vil jo at de skal beholde sin kontakt, for jeg ser jo og at hun har glede av å være sammen med faren sin.

men jeg tror de har et bedre forhold om det blir litt og litt.

den daglige omsorgen føler meg mye bedre rusta til enn han.

men han er jo og på mange måter en flink mann. han er bare ikke så lur alltid. han tenker seg ikke om.

dattera er 3 år, og jeg vil gjerne at hun har et primærhjem.

noen som har erfaring med dilemmaet her? (ser det er mange som omtrent løper etter barnefar for å få han til å stille op også-det er trist)

jeg har forelått annen hver langhelg(tors-man-jeg henter mandag i bhg) og en dag den uken han ikke har helg.

Syns det ble litt mye frem ogtilbake med en dag i uka og annenhverhelg.

tror det er best å ha noen sammenhengende dager

vi skal til rådgivning, han står på 50 50

jeg vil ikke. (han har dratt inn ei dame veldig tidlig, som gjør at jeg blir enda mer skeptisk)

hva gjør jeg? noen gode råd på veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke så mange råd. bare og følge magefølelsen. dere kan jo eventuelt begyne med torsdag til mandag og se om dattra deres trives med det. kansje hun svaner deg, kansje hun sanver far. så øker dere i den rettningen hun ønsker. og begyne med 50/50 for en 3 åring høres ut som en stor overgang fra 1 hus og 1 hjem.

også bude dere bo i samme skolekrets om dere skal ha 50/50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...