Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Blir gal snart! Forrige gang jeg gikk gravid, var jeg så varm at vi måtte ha verandadøra på vidt gap i februar..! Nå, der i mot, så fryser jeg i ett sett! Flere enn meg som har det sånn? Vil det snu etter hvert, eller..? Er i uke 14 nå.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 legen min og fysioterapaut mener det kommer av dårlig sirkulasjon. i alle fall i mitt tilfelle fordi jeg er sykemeldt for bekkenløsning og beveger meg lite, forhold til før
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Det kan ikke være tilfelle for min del, for jeg jobber fullt (i fengsel) og går turer med jentungen... Får bare håpe det snur etter hvert...
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 jeg og...fryser å fryser..gjør ikke annet enn å fyre i ovn å klage over hvor kaldt det er.. hutte tu
Smånetta 14.mai Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg også. Har gjerne to ulltrøyer og tjuetre grader inne. Pakker meg inn i ullteppe, eller lar være å sette meg ned i det hele tatt. Nå har jeg hatt feber i halvannet døgn så nå blir jeg snart gal av å fryse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå