Urtete Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 1. desember og deadline for adventskalenderpakkeinnkjøpoginnpakkingogopphenging er jo nå på lørdag, jo! UÆÆÆÆÆÆ!!! Har knapt startet med innkjøpene. Noen som vet hva jeg kommer til å pusle med på fredagskvelden? Pakke pakke pakke pakke pakke 48 pakker! Nå må jeg få ut finger`n - fort!!!!!!
Reveenka Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Her skal du få mitt heteste tips! Kjøp ferdig kalender i butikken. Har gjort det her i år, orket ikke tanken på å pakke inn fire x 24 småpakker, langt mindre finne på så mange til en overkommelig pris... NRK sin passer jo bra til julekalenderen de har på barnetv c",)
Little Miss Naughty Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Innkjøpene er gjort men pakkinga står igjen. Nå er gubben på reise el julebord de neste 3 kveldene så her blir det pakking, jentefilmer og god julete. Litt koselig det også. De to siste åra hadde jeg ikke tid så da fikk storebror (nå 6) lego kalender. Den var en hit.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 I år er jeg FERDIG........første gang på flere år jeg er såå tidlig ute..Har pakka 94 pakker til ungene og 24 pakker til gubben...Hadde en kalender til overs og vips så får gubben også....Har hengt på en kalender,men har tre igjen ..DET er kjedelig det.....
Travelmor Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg har tydd til ferdige poser fra Norli i år.. Midt i blinken for en som blir fort lei av å pakke..
Karomamma Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg er feeeerdig!! Har ikke pakket inn alle ennå, men det skal jo bare opp en pakke av gangen ellers går hun jo helt bananas Npen av pakkene er nyttige ting som hun må ha uansett, som tannkrem, fluortabletter, badeskum og sånt. Et par dager før nissefesten i barnehagen får hun nisselue, på lucia får hun glitter til å ha rundt livet og så får hun bokstaver til å ha på døra si (he he, 8 bokstaver blir mange pakker....). Rosinen i pølsa er at jeg har fikset et ødelagt smykke som antagelig har glemt. Ny tråd og tilskudd av nye perler fra Panduro gjør susen! Og i helgene er det puslespill, film og litt godis Skulle faktisk ønske at noen lagde kalender til meg, det er så utrolig koselig!! Hørte om noen som hadde julekalender for de voksne i familien; en kasse med forskjellige typer juleøl og så delte de en juleøl hver dag. Mmmmm
♥Snulder Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 HA!!! Jeg er også ferdig!!! Her er det også blitt en del saker som de uannsett trenger... sokker, ny ull-body, tannbørster, pepperkakeformer, kjevle ( den dagen vi skal bake....) småbiler, div. tusjer til lillefrøken-tegnefantom. Samt litt godis hist og her;=)
Trollmora Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Alt er innkjøpt, men ikke innpakket! Det får bli en liten jobb i morgen kveld, når ungene er i seng og Trollfar på julebord. Nytt på Nytt og rødvin i glasset samt en haug med kalendergaver, en perfekt fredagskveld:o) I fjor var LilleSnupp så liten at hun ikke hadde behov for julekalender. Trodde vi...... Full fart ut å kjøpe småpresanger 3.desember var ikke lett. Hyllene var jo ribbet av andre desperate foreldre på jakt etter småting til kalender. Endte opp med en fin sparegris som synger og teller når vi putter på store fine plastpenger. Hun var like glad hver eneste dag for de plastpengene, og det ble stor stas på julaften da hun fikk grisen i siste kalenderpresangen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå