Endelig 4 i familien :=) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Kommer rett fra JM og vi fikk høre hjerteslagene! 150 NYDELIGE slag pr min. Trodde ikke at vi skulle få høre dem siden jeg er i uke 13, men der tok vi feil gitt! å så deilig det var å ha feil denne gangen... hihi
Puselure Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vi var i går å fikk høre fosterlyden:D Mannen min var med, og det var bursdagen hans, så det var en fin gave:D Kjempegodt å høre fosterlyden, blir litt mer realistisk da synes jeg;) Lever lenge på den fosterlyden jeg ja;)
polarn & pyrene Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Så morsomt da. Jeg skal til Jordmor i morgen jeg og høre på hjerteslaga. Gleder meg veldig.
gutiina Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Heldig som fikk høre. Min jordmor sa at hun ikke brukte å høre etter hjerteslag etter man har vært på ordinær UL. Blir litt misunnelig siden jeg har fått inntrykk av at mange her inne får høre hjerteslagene hos jordmor allerede i uke 11. Jeg har vel bare fått en vanskelig jordmor
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Hu sa til oss at hu kunne prøve men at det var veldig tidlig så vi måtte ikke bli skuffa om hu ikke fant noen lyd. Men det tok kun 2-3 sekunder! og jeg er ikke den slankeste jenta i klassen heller så jeg har noen kilo med "støtdemping" ;P Ble kjempeglad!!! Det kommer vel også an på hvilket utstyr de forskjellige har tilgjenngelig, så det er ikke sikkert at hu er vanskelig..... Håper du får høre hjertelyden til spiren din snart da ihvertfall!
gutiina Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hehe, takk for det i hvert fall Jeg har bestemt meg for å ta en privat UL 12 desember, til tross for at jeg skal på ordinær UL 8 januar, men bare for å se at alt er okei med den lille Har hørt alt for mange skrekkhistorierer om at mødre som har oppdaget at ungen deres har vært død i mange uker, også ser de det ikke før på UL. Tror jeg virkelig ikke burde lese slike historier... Men å få se lisje nurket før jul tror jeg vil være en stor glede for meg og far
-lucy- Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 så fantastisk heldige vi er jeg opplevde det samme på mandag, får enda tårer i øynene av å tenke på det var da akkurat 12 uker, og forferdelig redd for ikke å høre noe pga ma i uke 13 for ett år siden. hadde egentlig ikke tenkt jeg ville høre, fordi jeg ikke ville orke bekymringen hvis det ikke var noe der, men legen overtalte meg og vips, der inne banket det veldig fort. det gå en helt ny opplevelse til det å være gravid!!!! lykke til videre, jenter!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Blir så misunnelig, jeg! Er 15+1 og har veldig lyst til å forsikre meg om at alt er bra der inne i magen, men jeg vil heller ikke på tidlig UL (begynner heldigvis å nærme seg den ordinære nå...) Skjønner jo at de fleste som får så tidlig oppfølging fra jordmor etc. kanskje har en litt vanskelig historie fra tidligere når det gjelder svangerskap, men man føler seg jo også så usikker som førstegangs! Jeg tror at det rent helsemessig hadde vært bedre om alle fikk komme til jordmor en eller annen gang mellom førstegangskontroll og UL slik at man kunne blitt litt beroliget. Slik det fortoner seg for meg virker alt normalt, men jeg kan jo ikke vite. Siden alt ser bra ut har jeg heller ikke lyst til å beslaglegge tid som andre kanskje trenger mer enn meg hos jordmødrene. Vanskelig det der. Uff, ble langt dette! Dere er heldige som vet at det står bra til med babyene deres, og lykke til videre alle sammen!! Snart blir det vel min tur også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå