Gå til innhold

Fortsatt ikke fått foreldrepenger jeg..... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får meg liksom ikke til å ringe og spørre når de kommer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har heller ikke fått dem..synes de var seine denne mnd.. bruker og få dem den 27. hver mnd..

Skrevet

Da får vi vel bare vente i spenning. Tror aldri jeg har fått dem samme dato, men aldri blitt utbetalt senere enn 26. Men kommer vel:-)

Skrevet

jeg ringte nå og de sa den 30. Tror nok de kommer inn i kveld eller i morgen jeg da.

Skrevet

skal de ikke komme 25??

har ikke fått utbetalt en krone enda - 2,5 mnd siden fødsel....

Skrevet

Jeg har heller ikke fått denne mnd, mens vet om flere som fikk den 23., altså på fredag. Kjenner at jeg begynner å bli irritert, det står i papirene jeg fikk at det utbetales den 25. i hver mnd!!

Lille Musling: Hvis du ikke har fått penger må du ta kontakt med nav! Jeg fikk heller ikke penger, og trappet opp på kontoret deres 2 mnd etter fødsel. Da viste det seg at de hadde mistet papiret der terminen min stod, og at saksbehandleren min hadde glemt å sjekke om jeg hadde født (det blir jo registrert)... Skikkelige tullinger de som jobber der!!

Skrevet

Jeg ringte nav (bydel østensjø) og fikk beskjed om at de var litt sene denne mnd. Men at alt skulle være utbet. fra de på mandag. Jeg fikk mine i dag.... Irriterende..

Skrevet

ml86:

kontaktet dem for snart en mnd siden, det var noe greier med papirene der og. de hadde dem men hadde ikke registrert dem..

kommer det ikke noe i posten i morgen så får jeg ringe dem igjen!!

har inntrykk av at det er veldig mye rot med utbetalingene hos de aller fleste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...