Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Vil forbli anonym derfor spor jeg dere. Fikk en tynn strek pa CB og den er helt blaa og innenfor 10 min. Men den er kjempe tynn, men helt tydelig ogsaa paa avstand. Hva betyr det ?
Mininni Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vel, normalt er en strek en strek uansett hvor svak eller tynn den er. Så gratulerer, du er sannsynligvis gravid! Vent en dag eller to og ta en ny, så vil du sannsynligvis oppleve at den er tydeligere. Men er du utålmodig og vil være HELT sikker: Løp på apoteket og kjøp en DIGITAL cb. Der står det med bokstaver helt klart, og det er intet rom for tolkninger!
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 En strek er en strek sies det jo, så da er du vel mest sannsynlig gravid:) Men ta en ny test i morgen for å være helt sikker.
*Super*Mamman* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det betyr at du er gravid:) Gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 det skal bety positiv da, uansett hvor sterk eller svak den er, så lenge det er noe der.. Gratulerer
leo-83*Har født* Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hei. Du er nok gravid ja:-) fikk også en tynn svak strek først.Så jeg gikk på apoteket å kjøpte digital test og der sto det gravid.. Så kanskje du skulle ta en slik hvis du er usikker.
Tante Bassa Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Ikke kast bort penger på en ny test, du er gravid. Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå