Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har 3 barn og ingen mann.Har ikke levd lenge sammen med noen bare 1 år. Var på juletre fest med eldstemann, alle foreldrene kom i par. Det så så fint, trygt og koselig ut. De var liksom så etablerte og ordentlige. Jeg kom alene som alltid, føler meg som en ousider, helt annderledes og utenfor. De lever liksom ett annet liv. Jeg har bare meg og mine 3 barn, ingen trygghet annet enn den jeg gir barna mine.Vi fungerer bra vi. Vi har mye humor og koser oss. Men jeg har ingen å planlegge ting med. Hva mer går jeg glipp av når jeg lever alene? Samme som 2 trimester
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Det å bo sammen med noen vil ikke bare si fryd og gammen. Man kan også ha store problemer og diskusjoner. Men jeg ser savnet ditt. Det er godt å ha en annen voksen å dele gleder og sorger med. Men det viktigste er uansett barna. Du har barna dine, og de beriker deg mer enn hva en mann noen gang vil gjøre ) Ønsker deg lykke til )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 jeg får ikke pikk selv om vi lever sammen
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 stakkars deg - det var dumt. Kan du ikke be pent da?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hvis man må be om pikk kan jeg aldri tro det er verdt det.. En man uten libido er... Tja? Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Det var et bra svar Lompa kom med. Hvis jeg var deg så ville jeg lagt ut innlegget ditt på Pardebatten. Du kan skrive anonymt der også.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Slutt å klag! Dette er K-R-A-N-G-L-E! Ta deg en tur over på skravle å få litt K-O-S-E-L-I-G sympati der! Kan jo være deg det er noe galt med!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå