Gå til innhold

å herregud ..nå triller tårene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kari traa reklamen..

Å HERREGUD ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg ikke sett...fill me in;o)

Skrevet

det er det tristeste og tragiske jeg har sett på lenge..

Skrevet

fikk ikke med meg organisasjonen men hun besøkte en barnehjem,koste med en 9 mnd gammel baby..

fortalte hva som ville skje om ingen adopterte han...la han ned i lekegrinda og gråt mens hun gikk..

tårene spruta..på meg altså..

Skrevet

uff jaaaa! Gråter igjen nå som jeg leser omdet her inne... Kommer til å gi veldedige julegaver i år (redd barna).

Skrevet

Jeg også sippa som en liten unge. Det var "reklame" for SOS Barnebyer.

Skrevet

det var jo bare nitrist.

Skrevet

å fy kor tåran trilla..gje mæ alle de ungan,vil ta dæm hjæm hit og gje dæm masse kjærlighet:)

Skrevet

De viste den under den kampanjen i fjor, og jeg gråt som besatt! Gikk sporenstraks på nettsiden deres og vervet meg som fadder, så jeg betaler fast hver mnd. Er ikke så mye penger for meg, men mye for et barn som ikke har noe!

Skrevet

Og jeg vil faktisk tippe det der er et av de barnehjemma som både er fine og unga har det ganske "godt" sammenlignet med andre vi tidligere har sett:(

Skrevet

Jeg gruer meg til julereklamene kommer ja for sos osv for jeg blir helt uttafor av å se på dem. Jeg blir rett og slett kvalm av å sitte oppi dette julekaoset da... Jeg brukte hele romjula i fjor på og sortere søpplesekk med søpplesekk som jeg sendte med ei lokal dame med til russland og estland. Har ikke så mye penger å gi bort, men gamle klær og ting gir jeg bort til henne nå og jeg prøver å samle inn litt for henne også som hun kan ta med seg.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Jeg har ikke sett den reklamen men tror jeg vet hva du mener...

Kari T besøker ett barnehjem i russland...løfter opp en liten baby..han har aldri fått en klem i hele sitt liv...husker bare jeg gråt og gårt:-(

Blir utrolig deppa av slikt...

Skrevet

herregud skulle ikke ha sett på det, jeg bare griner nå. Skal jeg ha flere barn noen gang skal jeg adoptere hvis jeg har muligheter til det. Jeg venter min nr 2. Og blir det flere barn etter det skal bli adopsjon. Jeg vil gi disse barna masse kjærlighet. Er vondt å tenke på at mange barn har det så vondt her i verden, og mange barnløse par har ikke en gang råd til å adoptere og de kunne tenke seg å gi barn et godt hjem men de har ikke mulighet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...