mumitrolletermammantilmille Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Har lagt ut mage bilder. Kan dere se på de og kommentere de. Venninden min sier at jeg har så liten mage, og nesten ikke kan se at jeg er gravid. Blir litt lei meg jeg. Er kanskje litt følsom om dagen...
stinesupersøt_24 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 oj...du hadde jo stoor og fin mage da:)den var ikke liten..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 jeg syns jeg er stor, og jeg er 2 uker lenger på vei enn deg, og jeg har mindre mage enn deg, men jeg er større generelt da.. Syns magen din ser helt fin ut jeg
ballblom Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg syns magen var kjempefin jeg!! :-)
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hva i all verden! du har jo en kjempe fin mage:) tipper veninna di rett og slett er pur missunnelig på deg! magen din må jo være helt "etter boka" både i størrelse og fasong. Syns ikke du skal høre på de som kommenterer magen din på den måten. Jeg har hatt det motsatt, fått høre at jeg har svær mage - "gud så svær du er", sånne kommentarer har fått meg til å føle meg utilpass eller hva jeg skal si... men jeg har heller mindre mage enn de fleste. Kos deg med magen din du:) jeg gjør ihverfall det:)
Trallgård Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 magen din er mye større en min...jeg er 26 uker jeg også..men tror ikke man skal bry seg så nøye om hva andre sier ..alle er jo forskjellige :)Synes du hadde en fin gravid mage jeg Koooooooooooos deg
Mamma med spire Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Det der var jo typisk gravidmage da:) Jeg har like stor mage som deg jeg å jeg har fått hørt at magen er altfor stor å om det er fler enn en inni der, så det kommer nok an på øyet som ser:) Men jeg syns du var fin jeg:)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 Åhh. Dere er snille da. Nå ble jeg kjempe glad. Tusen takk for de koselige kommentarene. Lykke til alle sammen:)
Axus' girlfriend Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 hehe, som jeg har skrevet på mange mage-linker i dag, min er pitteliten!!!Er selv i uke24 nå, og har halve magen din eller no. Stor og fin var du!!
**Oktober-mamma** Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Du har kjæmpe fin gravidmage, akkurat slik den skal være;) Vet du hva du får?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 29. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2007 Takk for det. Di sa det var jente på ordinær ul. Skal på 3d ul neste fredag. Håper ikke di har tatt feil, for da er det mye klær som må byttes. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå