Mirakel nr 3 :) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg har to gutter, en på 18mnd og en på 2 mnd. Må nok melde dem inn i en bokklubb siden de bøkene vi har er litt for få. Hvilken bokklubb anbefaler du?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg vet det finnes en Ole-Brum-klubb, også var jeg med i Go'Boken, veldig fine bøker!! Har funnet fram mange fine bøker til mine engler!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Vi er med i Go'boken og Bokklubbens Barn. Synes Go'boken er den beste til jenta mi enda. De sier at bøkene til Bokklubben Barn skal følge barnets alder men er ikke helt enig i at Pulverheksa passer for ei jente på 17 mnd.
Beama Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Er medlem i bokklubbens barn, go boken og barnas egen bokverden. Og av de er jeg mest fornøyd med barnas egen bokverden. Men når snuppa var baby var goboken den beste... men skal melde henne ut derfra nå...
Nea. Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Enig i at go' boken er fin for de minste! (0-3)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Helt enig, syns heller ikke pulverheksa passet til min datter på 15mnd. Men nå tror jeg de har endret klubben til 1-2år, og 3-5år.. var hvertfall det i siste pakken. Vi har nettopp blitt meldem av disney klubben. Den synes jeg er så koselig:-) Litt liten enda til å lese bøkene, men jeg tenker vi kan lese til henne senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå