Gå til innhold

I hvilken uke pakker dere sykehusbaggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31 nå og tenker kanskje det er lurt å begynne snart. man vet jo aldri.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke tretti og har begynt å skrive liste på hva som skal oppi. Jeg er en veldig "planlegger" type, og liker å ha ting i orden, så den bagen skal vel være pakket om en ukes tid. Setter den bare i skyvedørsgarderoben i gangen, og glemmer den. Har nemlig en snikende følelese at denne jenta mi har tenkt seg ut før hun skal....

Skrevet

Har 19 dager igjen, å har enda ikke begynt å tenke på det...Erfaringsmessig fra sist fødsel, så fikk jeg ikke bruk for så mye annet enn mykt dopapir, dusj-saker, lypsyl, kamera og klær til å reise hjem i for meg og snuppa.. Så blir vel noe av det samme nå. Kanskje et par ullsokker hvis det sku være kjølig på barsel.

Har IKKE tenkt å bli der like lenge som sist heller, da lå jeg 2 døgn... 1 for mye spør du meg.. Skal hjem fortest mulig hvis alt er bra! :)

Skrevet

jeg er en dag på overtid og har ikke baggen klar :)

Skrevet

Jeg er i uke 38, la fram endel ting til bagen i går kveld. Hadde så vondt så trodde at kanskje noe var på gang, men det stoppet etter noen timer. Kan vel egentlig vente litt før han kommer også, selv om jeg gleder meg veldig til han kommer:-)

Skrevet

2-3 uker før termin tenker jeg... Om det skulle bli krise, så vet jeg at sambo kan pakke.. Han er ikke typen som ville ha pakket ned høyhælte sko og stringtruser :P

Skrevet

jeg er i uke 38 jeg og, og har ikke tenkt på baggen engang! burde vell helst få satt opp lekegrinden å kjøpe de siste babytingene før det er for sent :-p mangler jo bilsete tilogmed... huff huff....

*sparkesegselvbak*

Skrevet

Var hos jordmor i dag og hun anbefalte at man pakket bagen i uke 36. Da øker muligheten for at noe kan skje. Hun mente også at man da hadde tid til å tenke litt og komme på ting etterhvert som termin nærmer seg. Ellers er det vel bare å pakke og planlegge akkurat som man selv vil.

Skrevet

jeg har ikke min helt ferdig pakka,to dager til termin..bør vel sjekke at kameraet er ferdig ladet snart tenker jeg;o)

Har krevet en liste sammen sambo for ett par uker siden i tilfelle..

Skrevet

Hmm, er i uke 34 og har ikke tenkt på dette ennå - vil liksom ha jul og nyttår overstått frøst, så det blir vel uken før termin, tenker jeg.

Desuten synes jeg det er vanskelig å pakke baggen i forkant - mesteparten av de tingene jeg skal ha med, er jo noe som er i daglig bruk nå (toalettsaker, klær, kamera).

Skrevet

Jeg er i uke 36 m/tvillinger og baggen er snart klar, men mangler ett par små ting

Skrevet

Hei.. Går i uke 38 i morra. Og har bagen nesten klar,for denne gangen vil jeg pakke bagen selv.

For sist gang var det min samboer som pakket bagen og da gikk det litt fort for seg+att han var veldig stressa og nervøs... Så da jeg skulle finne meg klær i bagen fant jeg mine "lekre" g-streng truser=)Hehe..... Men de ble ikke brukt under det oppholdet..

Så denne gangen har jeg alt under kontroll.

Skrevet

Hmmm... får vel begynne å pakke 3-4 uker før termin . Fikk to uker før sist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...