Gå til innhold

lekker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lekker HELE tiden. trusa er våt alltid syntes jeg. enten så lukter det urin eller så lukter det ingenting. er det fler her som har sliti med det?? jeg har hatt det slik siden uke 16 og var på ultralyd uke 19 og alt fostervannet var der, nå er jeg uke 25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker ikke nei, men har en anelse mer utflod kan man si... Bruk truseinnlegg så du slipper våte truser da:)

Skrevet

JA føler meg ekkel etter bare et par min etter dusjen!!!!!

Stress!

Skrevet

Har hatt det sånn siden omtrent dagen jeg fant ut jeg var gravid. Ikke moro i det hele tatt!!!

Skifter truseinnlegg en gang i timen eller noe sånt. Jeg er ikke vant med det, har aldri hatt noe problemer der "nede" Håper ikke dette er noe som vedvarer etter fødsel!!!

Skrevet

Lekker? Jeg bokstavelig talt tisser på meg uten om å vite det,er helt forferdelig,trodde det var fostervann da det hadde gått igjennom bind,truse og bukse,men det var det altså ikke,ikke mye morro å tisse på seg nei....

Skrevet

Knip, knip, knip! Knipeøvelser er det eneste som hjelper, også om du vil unngå inkontinens etter sv. skapet og etter overgangsalder. 25 stk. tre ganger om dagen, fikk jeg anbefalt ved forrige sv. skap og jeg kniper enda.

Skrevet

Jepp lekker åsså..de tena mini er kjempegreier...små men effektive og man får kjøpt de både på apotek og rema 1000 annbefales... har knipt til jeg blir bl i hue men hjelper ikke... men det gikk over etter fødsel med førstemann så det jør vel det med denne åsså og forsette med den forbanna knipinga da=///

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...