Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Puttet mitt lammeskinn i vaskemaskin på 30 grader ullprogram, men det ble jo helt rart etterpå?? Noen som vet hva man kan børste det med for å få det fint igjen tru?? Kjøpt på barnas hus dette, og vasket med Milo
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Heisann. Jeg har ikke børstet skinnet ennå, men har planer om å bruke katte-børsten. Selvfølgelig etter å ha vasket den grundig først. Kattebørsten ser ut som en slags karde - små tynne ståltrådtenner som er bøyd i en vinkel. Koster ca 100 i dyrebutikker. den må bare funke, for den funker på katta mi som har like lang pels som lammeskinnet mitt. Etter at katten er gredd, ser den nemlig så fornøyd fluffy ut. Lykke til! ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Tusen takk, da får jeg spinne ut å fange en slik børste, phuh, ble litt lettere oppgitt da jeg dro skinnet ut av vaskemaskin å så det resultatet, hehe.. takkker for tipsetigjen, ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå