Gå til innhold

Det snør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært kaldt en stund nå, men endelig har snøen kommet! I går kveld var første skitrening ute, og ungene storkoste seg! Og mamman også, hvis sannheten endelig skal frem(og det skal den jo) - jeg er så glad i vinter og snø, og syns ikke det blir orden på sakene før det er ti minus og snø som knitrer under bena - og skiføre! Håper bare det holder lenger enn til helgen, og Rultepulte tar heeeelt feil angående det regnet som skulle komme - eller at hun bor et annet sted enn meg! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det snør her også, og i dag har ungene med seg ski på skolen og barnehagen. STOOOOR STAS!

Jeg liker nå sommer`n best jeg, da.....

:o)

Skrevet

Her langt sør..... Så regner det så det spruter. Det var underkjølt regn til morningen men nå plasker det ned.

Tviler på at dette går over til snø på de første timene.

Skrevet

Her hos meg laver det ned! Men regner med at det regner som bare det der nede hvor jeg jobber - en halvtimes kjøring sørover! c",)

kryssefingreneforatdetfortsetteråsnøogikkebegynneråregne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Og østover plasker det ned!!!

Skrevet

Og der var det slutt på herligheta oppe hos oss også.....plaskplask

Skrevet

Vi synger fremdeles "Det snør, det snør, tidelibom"!!

NOEN fordeler må vi i Midt-Norge ha... ;-))

Tiddelibom fra

Skrevet

Her i nord snødde det man og tirs. Men i dag er det -2, klar himmel (ingen sol men lyst) og herlig luft.

Mørketida er fin bare vi har snø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...